Način plaćanja i reklamacije

Način plaćanja

Cene svih proizvoda i usluga na ovom Sajtu, izražene su u dinarima sa obračunatim PDV-om. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima. Zadržavamo pravo promene cena svih proizvoda i usluga, bez prethodne najave i objave na ovom Sajtu. Kompanija Positive Line d.o.o. se svim svojim resursima trudi da cene artikala i usluga prikazane na ovom sajtu budu maksimalno ažurirane.

www.wolfordshop.rs nudi dve vrste plaćanja preko online shopa:

1. Plaćanje na žiro račun:

Nakon porudžbine preko webshop-a dobićete e-mail potvrdu sa podacima o plaćanju. Uplatu iznosa označenog na ponudi možete izvršiti virmanskom uplatom (uplatnicom) u najbližoj pošti ili banci, ili posredstvom Internet bankarstva:

 

2. Plaćanje pouzećem:

Wolfordshop.rs omogućava plaćanje prilikom dostave preko kurirske službe Aksa. Prilikom dostave, dostavljaču plaćate gotovinom iznos koji je naznačen na računu. Ukoliko dostavljač ne pronađe kupca na dostavnoj adresi pokušaće još jednom, o čemu će obavestiti kupca. Cena dostave je 400 din sa PDV-om i cena je direktno povezana sa porudžbinom bez obzira na broj, težinu ili veličinu artikala i bez obzira u kom delu Srbije se vrši dostava. Za porudžbine preko 6.000,00 din, dostava je besplatna.

 

 

3. Plaćanje platnim karticama prilikom Internet kupovine:

Svoju online kupovinu možete obaviti koristeći VISA, EC/MC ili Maestro platnu karticu. Prilikom završavanja online kupovine izaberete Visa, Master ili Maestro način plaćanja pri čemu ćete biti usmereni na 3D Secure web stranicu banke. Tu unesite svoje podatke i pratite dalja uputstvan za plaćanje. *Plaćanje je moguće samo u domaćoj valuti RSD (srpski dinar)

Ukoliko koristite uslugu plaćanja online karticama preko našeg sajta, obavezni ste da primite na znanje sledeće uslove.

- Isporuka naručene robe je moguća samo na teritoriji Srbije i isključivo na adresu koja je navedena u korisničkom profilu.
- Isključivo vlasnik platne kartice može da izvrši plaćanje.

Banca Intesa – plaćanje na 6 mesečnih rata

Kreditne kartice iz programa MasterCard i VISA omogućavaju beskamatno plaćanje na više jednakih mesečnih rata u prodavnicama širom zemlje sa kojima Banca Intesa ima ugovorenu poslovnu saradnju. Najveći broj mesečnih rata kojima možete platiti u našim prodavnicama je šest. Kreditni limit na kartici Kupca, se odmah po obavljenoj transakciji, umanjuje za ukupan iznos kupovine.

Za Master Card i Visa kreditne kartice, rate dospevaju na plaćanje 10. u mesecu. Za American Express® kreditne kartice, rate dospevaju na plaćanje 15. u mesecu. Rate dospevaju za naplatu u originalnom iznosu i kao takve su u celosti oslobođene kamate. Na mesečnom računu za kreditnu karticu, Kupcu će biti prikazan iznos rate koja je dospela za plaćanje, a u opisnom delu će biti označeno koja je rata po redu u pitanju.

Plaćanje na rate American Express® kreditnim karticama je drugačije u odnosu na Master Card i Visa kreditne kartice i funkcioniše na sledeći način:

Prva rata dospeva na naplatu u celosti, odmah uz sledeći mesečni izvod, sve sledeće rate dospevaju u celosti kroz izvod, u narednim mesecima u zavisnosti od broja rata i u potpunosti su oslobođene kamate.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije - dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena American Express® kreditna kartica, biće izražen u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu, po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.
Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Hvala na razumevanju.

 

 

Postupak za reklamaciju proizvoda

 

 

Čist i upakovan proizvod je potrebno poslati na sledeću adresu:

Wolford

Shoping centar UŠĆE,Bulevar Mihajla Pupina 4,lok 0.6 c

Kupac je u obavezi da sačuva potvrdu o poslatom paketu.

 

 

 

Važne napomene za potrošača:

1. Proizvod koje se šalje na reklamaciju mora biti čist, uz uredno popunjen reklamacioni list i spakovan račun ili drugi dokaz o kupovini;

2. Za slučaj da prethodni uslovi nisu ispunjeni reklamacija se neće uzeti u razmatranje;

3. Prodavac je dužan da u roku od 8 dana od prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem, odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca mora da sadrži odluku da li se reklamacija prihvata ili ne;

4. Ako je reklamacija odbijena kao neosnovana,kupcu se navedeni proizvod vraća na adresu navedenu u reklamacionom listu. Ukoliko potrošač ne preuzme reklamirani proizvod u roku od od 30 dana od dana prijema obaveštenja o odbijanju reklamacije, prodavac je ovlašćen da reklamirani proizvod rashoduje.

5. U slučaju odbijanja reklamacije potrošač može pokrenuti parnični postupak pred nadležnim sudom ili podneti zahtev za vansudsko rešavanje potrošačkog spora. Spisak nadležnih tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova nalaze se na linku: https://mtt.gov.rs/extfile/sr/33309/ha12.pdf 

6. Navedeni lični podaci u reklamacionom listu biće korišćeni samo samo za postupak rešavanja reklamacija i isti se, saglasno odredbama zakona, mogu obelodaniti samo na zahtev ovlašćenih lica nadležnih državnih organa.

vrh strane