Plaćanje i reklamacije

Način kupovine

Kupovina preko sajta je brza, jednostavna i 100% sigurna!

Korak 1: Pronalazak željenog proizvoda

Navigacijom kroz željene grupe artikala ili korišćenjem funkcije pretrage unošenjem tačnog naziva, izaberite željeni artikal.

Korak 2: Dodavanje u korpu

Nakon što ste pronašli artikal koji želite, dodajte ga u korpu. Ukoliko želite da naručite više proizvoda, pronađite ih na isti način, a Vaš prethodni artikal će ostati u korpi.

Korak 3: Podaci o naručiocu

Sada kada ste dodali u korpu sve što želite da poručite, unesite Vaše podatke i adresu isporuke kako bismo sigurno dostavili porudžbinu. Adresu isporuke ne morate uneti ako želite sami da preuzmete poručene proizvode u nekoj od naših prodavnica. Izaberite način plaćanja i kliknite na dugme "Nastavi dalje".

Korak 4: Završavanje porudžbine

U ovom koraku proveravate ispravnost unetih podataka i završavate porudžbinu. Morate se saglasiti sa opštim uslovima kupovine i načinima zaštite privatnosti podataka.

Korak 5: Dostava

Isporuka porudžbine stiže na naznačenu adresu u roku od 1-3 radna dana od trenutka kada ste završili porudžbinu. Služba Aksa koja dostavlja naše porudžbine će doći na naznačenu adresu i isporučiti pošiljku. Ukoliko ste odabrali način plaćanja prilikom preuzimanja, onda ćete platiti vozaču koji dostavi porudžbinu iznos označen na računu . Za porudžbine preko 6.000,00 rsd, dostava je besplatna,a za sve porudzbine ispod 6.000,00 rsd troškove dostave snosi kupac.



Za sve potrebne informacije kontaktirajte nas na broj: 062/803-5630 ili na e-mail adresu: 

wolford.usce@positiveline.rs

Postupak za reklamaciju proizvoda



Čist i upakovan proizvod je potrebno poslati na sledeću adresu:

Wolford

Shoping centar UŠĆE,Bulevar Mihajla Pupina 4,lok 0.6 c

Kupac je u obavezi da sačuva potvrdu o poslatom paketu.



 

Važne napomene za potrošača:

  1. Proizvod koje se šalje na reklamaciju mora biti čist, uz uredno popunjen reklamacioni list i spakovan račun ili drugi dokaz o kupovini;

  2. Za slučaj da prethodni uslovi nisu ispunjeni reklamacija se neće uzeti u razmatranje;

  3. Prodavac je dužan da u roku od 8 dana od prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem, odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca mora da sadrži odluku da li se reklamacija prihvata ili ne;

  4. Ako je reklamacija odbijena kao neosnovana,kupcu se navedeni proizvod vraća na adresu navedenu u reklamacionom listu. Ukoliko potrošač ne preuzme reklamirani proizvod u roku od od 30 dana od dana prijema obaveštenja o odbijanju reklamacije, prodavac je ovlašćen da reklamirani proizvod rashoduje.

  5. U slučaju odbijanja reklamacije potrošač može pokrenuti parnični postupak pred nadležnim sudom ili podneti zahtev za vansudsko rešavanje potrošačkog spora. Spisak nadležnih tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova nalaze se na linku: https://mtt.gov.rs/extfile/sr/33309/ha12.pdf

  6. Navedeni lični podaci u reklamacionom listu biće korišćeni samo samo za postupak rešavanja reklamacija i isti se, saglasno odredbama zakona, mogu obelodaniti samo na zahtev ovlašćenih lica nadležnih državnih organa.

vrh strane